In ons klantportaal Mijn RDI regelt u al uw registratiezaken snel digitaal. Registreren doet u door met uw DigiD (particulieren) of eHerkenning (bedrijven en organisaties) in te loggen bij Mijn RDI. Woont u in het buitenland? En valt dit land binnen de Europese Economische Ruimte? Dan kunt u inloggen via eIDAS. Kijk voor meer informatie bij de veelgestelde vragen over inloggen op MijnRDI.
Waarmee logt u in
Om de veiligheid van uw gegevens en privacy te garanderen, logt u in via DigiD of eHerkenning. Daarmee bieden we de meest veilige, gemakkelijkste en snelste manier om in ons gebruikersregister in te loggen.
Inloggen met DigiD
Het is belangrijk dat het inloggen in Mijn RDI veilig en betrouwbaar gebeurt. Bij de Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (RDI) kunt u alleen inloggen via de DigiD-app met een eenmalige ID-check. Op die manier zijn uw persoonlijke gegevens beter beschermd. Het inloggen met een sms-controle is sinds kort niet meer mogelijk.
Kunt u geen gebruik maken van deze functionaliteit? Dan kunt u gebruik maken van de onderstaande alternatieven:
- CheckID app of via de telefoon van een ander
- Papieren aanvraag, wijziging of intrekking
Kijk op de site van DigiD voor meer informatie hierover.
Wilt u hulp bij de papieren aanvraag, een wijziging of intrekking? Neem dan contact op via ons contactformulier of bel ons Klantcontactcentrum (088 - 041 60 00). Voor vragen over het gebruik van DigiD neemt u contact op met DigiD.
Geen DigiD of eHerkenning
Heeft u nog geen DigiD of eHerkenning? Dan kunt u dit gemakkelijk aanvragen via DigiD of eHerkenning. Woont u in het buitenland? En valt dit land binnen de Europese Economische Ruimte? Dan kunt u inloggen via eIDAS.
Wacht u nog op uw DigiD of eHerkenning, maar wilt u alvast uw registratie wijzigen of beëindigen? Neem dan contact met ons op via info@rdi.nl.
Regel uw zaken zelf online
Via uw DigiD, eHerkenning of eIDAS-inlogmiddel heeft u 24 uur per dag toegang tot Mijn RDI. Uw zaken worden dan direct afgehandeld.