Bij ons Centraal Informatiepunt 112 vindt u informatie en tips over de mobiele bereikbaarheid van het noodnummer. Kijk daarvoor bij de veelgestelde vragen over de mobiele bereikbaarheid van 112. Daarnaast kunt u bij ons situaties melden waarin 112 mobiel onbereikbaar was.
112 mobiel onbereikbaar? Meld het ons
Kon u 112 niet bereiken met uw mobiele telefoon? Doe dan een melding bij ons over de mobiele onbereikbaarheid 112. Dit geeft ons inzicht in eventuele knelpunten in de mobiele bereikbaarheid van het noodnummer.
We richten ons alleen op de mobiele bereikbaarheid van 112. Dus niet op de algemene mobiele netwerkdekking van uw provider. Heeft u vragen over de mobiele dekking van uw provider, dan adviseren wij u contact op te nemen met uw provider.
Wat doen we met uw melding?
Hoewel dit informatiepunt zelf geen directe verbetermaatregelen treft, is uw input waardevol. De verzamelde informatie delen we geanonimiseerd met partijen die verantwoordelijk zijn voor de mobiele bereikbaarheid van 112. Denk hierbij aan beleidsmakers van het Ministerie van Economische Zaken en het Ministerie van Justitie en Veiligheid, toezichthouders zoals de Autoriteit Consument & Markt, telecommunicatieaanbieders zoals KPN, Odido en VodafoneZiggo, gemeenten en de hulpdiensten.